Kan ik bestellen zonder me aan te melden?
Nee dat kan niet. U dient zich altijd eerst aan te melden en in te loggen.

Hanteren jullie een minimum orderbedrag?
Nee u kunt voor elk gewenst bedrag bestellen.

Krijg ik altijd een orderbevestiging na mijn bestelling?
Ja u krijgt altijd een bevestigingsmail van uw bestelling. Daarna krijgt u nog een goedkeuringsmail, met de betalingsgegevens en verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ja dat kan zeker. Doe dit zo snel mogelijk, zodat de order kan worden aangepast.

Kan ik mijn bestelling
annuleren?
We zouden het jammer vinden, maar het kan. Omdat we zo spoedig mogelijk  met uw order aan de slag gaan, vragen we dan ook of u de annulering zo snel mogelijk wil doorgeven. Telefonisch of via de mail.

Kan ik alleen via de site bestellen?
Ja u kunt alleen via de site bestellen. Ophalen is wel mogelijk in overleg.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Brievenbuspost niet, maar pakketpost kunt u wel volgen. U kunt de  track&trace code  van uw pakket krijgen. Daarmee  kunt u op de site van tracktrace.nl uw  code invoeren, en dan ziet u waar de bestelling zich bevind.

Wat zijn de levertijden?
Alle bestellingen waarvan de betaling voor 16:00 bij Kralenvaria binnen is, worden nog dezelfde dag verzonden. Doorgaans heeft u de bestelling dan de volgende dag binnen. Met uitzondering van de Zondag. Dan wordt er geen Pakketpost  geleverd door Post NL.
Brievenbuspost wordt op alle dagen bezorgd met uitzondering van Zondag en Maandag!

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn pakket wordt bezorgd?
Dan probeert Post Nl het pakket bij de buren af te leveren. Als dat is gelukt, dan krijgt u een briefje in de bus, waarop staat dat uw pakket is afgeleverd bij de buren op nr.........
Wilt u niet dat het pakket bij de buren wordt afgegeven, dan geeft u dat door bij uw bestelling, dan doet Kralenvaria een sticker op het pakket met de tekst ALLEEN HUISADRES.
Lukt het niet om het pakket bij de buren af te geven, dan krijgt u ook een briefje in de bus, waarop staat wanneer het pakket opnieuw bij u wordt aangeboden.
Bent u bij de 2e afleverpoging ook niet thuis, dan krijgt u weer een briefje in de bus, en dan kunt u het pakket vanaf de volgende dag zelf afhalen bij u in de buurt.

Kan ik een artikel retour sturen?
Ja dat kan altijd binnen 7 dagen. Geef het zo snel mogelijk door aan Kralenvaria en zorg dat het onbeschadigd is, en in de originele verpakking zit ( indien mogelijk)
Verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.

Er is een artikel kapot of beschadigd?
Meld dit  a.u.b  direct na ontvangst via de mail of per telefoon. Doe er een foto bij van het kapotte artikel, zodat ik het meteen kan beoordelen. Alle artikelen worden met zorg ingepakt en gecontroleerd.. Maar het kan altijd voorkomen dat een artikel onderweg beschadigd raakt, of bij Post NL.
U kunt het artikel  na overleg retour sturen. Dan stuur ik u een nieuw artikel toe, als het op voorraad is.
Zo niet dan kunt u iets anders uitzoeken of het bedrag retour ontvangen.
Verzendkosten voor beschadigde artikelen neemt Kralenvaria voor haar rekening.









 
Sitemap